lördag 16 maj 2009

so close

idag prövades min oförmåga att lita på folk. betalade över pengar till en herre på tradera innan vårt folk kommit på plats för att hämta saken. från klockan 9.00 har jag studsat upp och ner ur sängen övertygade om att vi blivit blåsta! tills det ringde i hemtelefonen och vi får beskedet att vi har saken på vår sida. men inte kan jag pusta ut då, utan då kommer nästa skeptiska tanke. saken är inte ihop monterad, tänk om det fattas en skruv och det varit anledningen till affären. 
herre, när ska jag lära mig att lita på folk och inte vara så himla skeptisk när folk försöker vara trevlig och hjälpsamma. alla har inte en baktanke med allt. det finns fint folk. jag kommer har ångest tills saken är på plats och jag ser den med egna ögon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar