tisdag 22 september 2009

ur ett oskyldigt perspektiv

Hittade en bok i mitt gamla rum hos mamma och pappa, jag är 12år och beskriver hur jag har det när jag är 20år...

Jag bor i en liten lägenhet utanför stan i Jönköping, där jag jobbar på M&Q. Jag har en kille som heter Alexander. Han bor i en lägenhet inne i stan. Min bästa kompis Elin bor i samma hus fast en trappa upp. Hon jobbar som butiksvärdinna på Ikea. En typisk dag i mitt liv ser ut ungefär så här: När jag kommer hem från jobbet när jag inte jobbar så länge tar jag och Elin bussen in till stan, där vi handlar och sen går vi på ett mysigt café. När vi kommer hem är klockan ung. 21.00 och vi är hungriga så vi beställer hem en pizza. Sen sitter vi uppe till ung. kl 24.00 och pratar sen går Elin upp till sig. Och jag går och lägger mig. Jag är inte så olycklig för det mesta är kul.


haha, ja, vad ska man säga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar